środa, 16 marca 2011

Wezwanie do przebudzenia.

 

20 sierpnia 2010 roku rozpocząłem pracę nad podkładem ścieżki lektorskiej do filmu "Wezwanie do przebudzenia"/ang. "Wake Up Call". Jest to składanka z różnych źródeł (wywiady, wypowiedzi, filmy...). Po dzień dzisiejszy lektoring do tego filmu nie został dokończony z przyczyn osobistych (zatrzymałem się na części piątej).
Nie miałem tu łatwo - poświęciłem sporo czasu na dopasowanie synchronizacji obrazu i dźwięku. Niezliczoną ilość razy powtarzałem wiele zdań z różną intonacją, by ostatecznie wybrać odpowiednią. Napisy do filmu nie zostały idealnie przetłumaczone na j.polski, więc miałem pod górkę ze znajdowaniem początku i końca zdania, by "złapać" sens oraz dopasować odpowiednią intonację głosu. Reasumując, czasochłonność jest najlepiej dopasowanym wyrazem określającym projekt lektoringu filmu "Wezwanie do przebudzenia".
Ilość wyświetleń "W.Do P." jest największa wśród wszystkich innych pozycji, co jednak nie oznacza, że film jest "the best".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz